Cenník služieb

Ak Vás naša web stránka zaujala, neváhajte nás kontaktovať

a my Vám radi pripravíme cenovú ponuku.

FAQ

Ako si objednať služby?

Kontaktujte nás emailom alebo telefonicky a radi si s Vami dohodneme osobné stretnutie, na ktorom si prezrieme priestory a dohodneme všetky podrobnosti.

Ako prebieha platba za služby?

Platba prebieha vždy po skončení služby, a to buď v hotovosti, alebo prevodom na účet. Samozrejmosťou je vystavenie faktúry, ktorú si ako firma môžete dať aj do nákladov.

Ako postupujete pri poškodení majetku?

V prípade poškodenia majetku riešime situáciu formou uplatnenia poistenia za škody, spôsobené pri práci.

Ako stanovujete cenu za služby?

 Po tom, ako nás kontaktujete, dohodneme sa na obhliadke upratovaných priestorov a na základe rozsahu Vašich požiadaviek Vám e-mailom (alebo osobne priamo na mieste) zašleme cenovú ponuku na naše služby.

Koľko vás môže prísť?

Často pracujeme sami, ale v prípade väčšej objednávky si zabezpečíme aj väčšie množstvo ľudí (v priemere okolo 5-10, podľa veľkosti priestoru a rozsahu prác).

Čistiace prostriedky, vysávač a iné vybavenie sú v cene?

To je individuálne. Na jednorazové služby si nosíme celé vybavenie, na pravidelné upratovanie využívame vybavenie zákazníkov. Všetko je ale vždy na vzájomnej dohode.

Aké čistiace prostriedky používate?

Používame ekologické čistiace prostriedky od slovenského výrobcu.

+421 950 77 77 33 | +420 721 082 879

Objednajte si služby od 8:00-18:00 hodiny