Cenník služieb

Ak Vás naša web stránka zaujala, neváhajte nás kontaktovať.

[table id=2 /]

FAQ

Ako si objednať služby?

Kontaktujte nás emailom alebo telefonicky a radi si s Vami dohodneme osobné stretnutie, na ktorom si prezrieme priestory a dohodneme všetky podrobnosti.

Ako prebieha platba za služby?

Platba prebieha vždy po skončení služby, a to buď v hotovosti, alebo prevodom na účet. Samozrejmosťou je vystavenie faktúry, ktorú si ako firma môžete dať aj do nákladov.

Ako postupujete pri poškodení majetku?

V prípade poškodenia majetku riešime situáciu formou uplatnenia poistenia za škody, spôsobené pri práci.

Ako stanovujete cenu za služby?

 Po tom, ako nás kontaktujete, dohodneme sa na obhliadke upratovaných priestorov a na základe rozsahu Vašich požiadaviek Vám e-mailom (alebo osobne priamo na mieste) zašleme cenovú ponuku na naše služby.

Koľko vás môže prísť?

Často pracujeme sami, ale v prípade väčšej objednávky si zabezpečíme aj väčšie množstvo ľudí (v priemere okolo 5-10, podľa veľkosti priestoru a rozsahu prác).

Čistiace prostriedky, vysávač a iné vybavenie sú v cene?

To je individuálne. Na jednorazové služby si nosíme celé vybavenie, na pravidelné upratovanie využívame vybavenie zákazníkov. Všetko je ale vždy na vzájomnej dohode.

Aké čistiace prostriedky používate?

Používame ekologické čistiace prostriedky od slovenského výrobcu.

0950 77 77 33

Sme tu pre vás od 8:00-18:00 hodiny